1 Temmuz 2013 Pazartesi

Yaz Tatili İçin Öğrencilerime Mektup


Sevgili Öğrencilerim,

     Satırlarıma başlamadan önce, sizlerden tatil nedeniyle ayrılalı kısa süre geçmesine rağmen, hepinizi çok özlediğimi söylemek isterim. İnşallah iyisinizdir, beni sorarsanız çok şükür iyiyim. Şu sıralar havalar sıcak olduğu için vaktimi genelde evde geçiriyorum. Lütfen siz de öğlen sıcağında dışarı çıkmayın, oyun oynamak ve gezmek için öğleden sonraları, havaların biraz serinlediği vakitleri tercih edin.

   Umarım okul zamanlarında olduğu gibi yine bol bol kitap okuyorsunuzdur. Evde vakit geçirmenin en verimli ve keyifli yollarından biri olan kitap okumayı lütfen ihmal etmeyelim. Bunun sayısız faydalarını burada sayarak, sizi sıkmak istemiyorum. Zaten ben hatırlatmasam bile sizin kitap okumaktan vazgeçmeyeceğinizi umuyorum.

   Tatil zamanı hem dinlenme, hem öğrenme için önemli bir fırsattır. Tatil kitaplarımızı daha şimdiden bitirdik değil mi? Bana sorarsanız test çözmek de hem bilgilerimizi tazelemek, hem de yeni şeyler öğrenmek için çok hoş bir yöntem. Ayrıca boş vakitlerimizde yazı yazmayı da ihmal etmeyelim. Yaşadıklarımızı kaleme almak için günlük tutabiliriz. Hayal gücümüzü artırmak için masal yazabiliriz. Duygularımızı ifade etmek için şiirler yazabiliriz. Rengarenk resimler üretebiliriz. Tercih size ait!

   Ailenizle, sevdiklerinizle, arkadaşlarınızla hoşça vakit geçirmek için kullanılması gereken bu tatili, lütfen mutlu ve dinlenmiş bir şekilde tamamlayın. Ama bu arada, okulunuzu ve beni de özlemeyi ihmal etmeyin haa :-)

   Müsaadenizle satırlarıma burada son vereyim artık. Hepinizi gözlerinizden öpüyorum.

        Öğretmeniniz 
         Polat Onat   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder