21 Ağustos 2013 Çarşamba

Hayata Atılan Öğrencilerim: Pınar Direk (VİDEO)


Geçen gün telefonumu eski bir öğrencimin velisi aradı. Kızı Pınar Direk'in Batman Fen Lisesi'ni kazandığını bana müjdeledi. Çok sevindim, mutluluklarına ortak oldum, dahası gurur duydum. 

Batman Sakarya İlkokuluna başladığı, birinci sınıfa ilk geldiği günlerde bile, akıllı ve zeki hareketleri, terbiyeli ve ahlaklı davranışlarıyla, arkadaşları arasında örnek bir konuma yükselip geleceği için umut saçıyordu zaten Pınar.

Değerli öğrencim Pınar Direk'i tebrik ediyorum ve bu başarısını önümüzdeki yıllarda artırarak sürdüreceğine yürekten inanıyorum.

Arşivlerimi karıştırdım ve 10 Aralık 2007 tarihinde, yani altı yıl önce çektiğim küçük bir video ile Pınar'a küçük bir sürpriz yapmak istedim:

PINAR DİREK
Batman Sakarya İlkokulu 
3/A Sınıfı, 2007

3 yorum:

  1. Başarılarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  2. hocam çok teşekkür ederim çok sevindim sizin öğrenciniz olduğum için çok şanslıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana burdan ulaşabilir misin eski sınıf arkadaşlarıyla bir buluşma yapicaz ve senide aramızda görmek istiyoruz

      Sil