13 Temmuz 2013 Cumartesi

Said Fazıl'dan İnciler

3 YAŞINDAKİ SAİD FAZIL ONAT'TAN İNCİLER

- Oyun oynarken, şakadan bayılarak numara yapayım dedim, Said dedi ki: "Korkma baba, sen ölürsen ben seni korurum ve kurtarırım!"

- Yemek sırasında bardağı istediğimde, Said uzattı, ben bir şey söylemeyince Said dedi ki: "Baba, lütfen bana teşekkür eder misin?"

- "Yalnızlık ne demektir?" diye sordum, Said dedi ki: "Yalnızlık demek, çizgi film demektir."

- Said'in hasta olan insanlara "Geçmiş olsun." yerine "İyileşmiş olsun." dediğini fark ettim. Aslında pek haksız da sayılmaz. 

- Meryem'e abla diye hitap etmesi gerektiğini söylediğimde, Said'den şu cevabı aldım: "Ben abla demeyi öğrenemiyorum ki!"

- "Baba, acıktım. Karnımın canı yemek istiyor."

- "Çok büyüdüğümde herkesten hep kurtulacağım."

- "Elektrik süpürgesini o köşeye sıkıştırmayın. Güzel bir yere koyun. O da rahat etsin."

- "Said, neden resim yaparken insanların kollarını kafalarına bitişik olarak yapıyorsun?"  "Çünkü benim dünyamda öyledir!"

- "Anneciğim! Ben bu gece rüyamda, çiçek ile baba gördüm."
 
- Bir cumartesi sabahı, oğlum Said yanıma sokulup, yavaşça sordu: "Baba bugün cumalardan ne? Cuma mı, cumartesi mi?"

- Said'den iftar duası: "Allah'ım bize daha çok yemek ver. Amin."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder