21 Mayıs 2012 Pazartesi

Sınıfımızın Matematik Proje Ödevleri

2/F sınıfı olarak, matematik dersimizde proje ödevi olarak verdiğimiz "Çarpım Tablosunu Karton Üzerine Hazırlama" görevini  başarıyla gerçekleştiren öğrencilerimi tebrik ediyorum. Ödevlerini istek ve gayretle, hem de tek başlarına, yardım almadan yaptıkları  için tüm öğrencilerime teşekkür ediyorum.

Her grubun fotoğrafının altına hangi notu aldıklarını yazdım. Ancak belirtmek isterim ki, not için sadece kartonu güzel hazırlamak yetmiyordu. Çarpım tablosunu ezberlemiş olmak da önemli bir kriterdi. 
'5' alan öğrenciler 

'4' alan öğrenciler 

'3' alan öğrenciler 

'2' alan öğrenciler

2 yorum:

  1. bence öğrencilerin notlarını yazıp daha sonra resimlerini koymanız biraz düşük alan öğrenciler için utanç verici olmuş.Ben öğrencilerin içinde 2 alanlardan olsaydım fotoğraf bile çektirmek istemezdim.Bir öğretmen olarak dahi olsa size bu davranışı yakıştıramadım.Eğer benim yorumuma olumsuz bakıyorsanız öğretmen olarak kişisel düşündüğünüzü belirtmiş olursunuz.

    YanıtlaSil
  2. KAÇ GÜNDÜR İNTERNETTE PROJE ÖDEVİ GÖRSELİ ARIYORUM .SİZİN ÇALIŞMALRINIZ BİR FİKİR VERDİ. TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil