27 Mart 2015 Cuma

Öğrencilerime Sordum: Hayatta En Mutlu Olduğunuz An Hangisidir?

 

Babalar Dikkat!
 
Birinci sınıftaki öğrencilerime sordum: "Hayatta en mutlu olduğunuz an hangisidir?"
Cevapların yarısından fazlası, babalar ile geçirilen anlardan oluşuyordu.
 
Ozan : "Babam beni maça götürdüğünde."
 
Amara : "Annemle alışverişe gittiğimizde."
 
Hatem : "Babam bana hikaye okuduğunda."
 
Rahime : "Doğum günüm olduğunda."
 
Kerim : "Babamla basketbola gidince."
 
Reyhan : "Küçük kardeşimle oyun oynarken."
 
Muhammed Sefa : "Babam bizi meyve toplamaya götürdüğünde."
 
Emre : "Ailemle lunaparka gittiğimizde."
 
Muhammed K. : "Babamla birlikte çamurdan araba yaptığımızda."
 
Gönül : "Babam bizi şelaleye götürdüğünde."
 
Muhammed İ. : "Ablamla beraber resim yaparken."
 
Elanur: "Annem bana oyuncak bebek aldığında."
 
Sefa : "Halamlar bana İstanbul'dan kumandalı araba gönderince."
 
Devran : "Babamla piknikte top oynadığımızda."
 
Enes : "Babamla birlikte kukla yaptığımız gün."
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder