30 Eylül 2013 Pazartesi

Eğitimle İlgili Sözler / Aforizmalar


EĞİTİMLE İLGİLİ SÖZLER
AFORİZMALAR

- İnsan, eğitimle doğmaz ama eğitimle yetişir. CERVANTES

- Eğitim, öğrencilere saygıyla başlar. EMERSON

- Eğitimin kökleri acı, meyveleri tatlıdır. ARİSTO

- Eğitimin ilk ve en iyi merkezi evdir. S.SMİLES

- Eğitim, insanın yaşama sanatını öğrenebilmesi için bir rehber olmalıdır. WHİTEHEAD

- Eğitim, insanların zor sandığı şeyleri öğretme sanatıdır. J.W.GOETHE

- Eğitim kovayı doldurmaya değil, ateşi yakmaya benzer. W.B.YEATS

- Eğitimin amacı insanları yaşamları boyunca kendi kendilerini eğitmeye hazırlamaktır. R.M.HATCHİNS

- Eğitim kafayı geliştirmek demektir. Belleği tıka basa doldurmak değil. M.TWAİN

- İşleriniz iyi gidiyorsa eğitim bütçenizi iki katına çıkarın, işleriniz kötü gidiyorsa dört katına... P.SENGE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder