5 Nisan 2012 Perşembe

Batman Zübeyde Hanım İlköğretim Okulu Bahçe Düzenlemesi

Okulumuz bahçesinde yapılan tadilat sonucu, bahçe zemini parke taşları ile döşendi. Kısa bir zaman önce de okulumuzun bahçe kapıları yenilenmiş, girişler genişletilmişti. Daha temiz ve sağlıklı bir görünüme kavuşan çevre düzenlemesi bizleri daha iyi bir eğitim öğretim ortamına kavuşturdu. Çalışmalar sırasında ve sonrasında çektiğim fotoğrafları aşağıda paylaşıyorum. Bu vesile ile sayın müdürümüz M.Selim SAVGA ve diğer idarecilerimize 2/F sınıfımız adına teşekkür ederim.











2 yorum:

  1. 15 senesi Batman'da geçmiş bir insan olarak paylaşmış olduğunuz resimlere hasretle baktım.

    Çok şey değişmiş meğer...

    YanıtlaSil
  2. fatma menekse3 Şubat 2013 11:43

    Su an guzel de artik zamanla masil olur bilmem :-)

    YanıtlaSil