26 Kasım 2011 Cumartesi

Okuma Faaliyetlerimizin Değerlendirmesi



Okuma çalışmalarımızın şu an itibariyle istenen hedefimize yaklaşması beni sevindiriyor. Öğrencilerimizin çoğunun okumayı alışkanlık haline getirdiğini seziyorum. Örneğin Birhat Ağrak son dönemde okumasını oldukça geliştirdi. Yunus Emre İnci okumada biraz sorunlar yaşıyordu, ancak gösterdiği gayretle her geçen gün mesafe kat ediyor. Murat Çam'daki olumlu gelişme gerçekten fark edilecek düzeyde seyrediyor. İrem Gülmez'in yeni kitaplar edindiğini ve istekle okuduğunu gözlemliyorum. Zeynep Şimşek azimli çalışması ile gelecek için umut vadediyor. Furkan Ayan sınıfımıza alıştıkça günden güne daha iyi okuma, anlama ve anlatma seviyesine ulaşıyor. Beritan Akçay'ın kendine güvenini artırdıkça tüm yönlerden yükselişe geçtiğini görüyorum. Hasan Çiçek sınıfımıza şu an için yeterince uyum sağlayamasa da günden güne iyiye doğru gidecek. Ranya Bayar'ın düzenli çalıştığının farkındayım, başarılı olmaya başladı. Tüm bunların ışığında günden güne 2/ F sınıfı olarak hep ileriye doğru gideceğimizi umut ediyorum. Okumaya devam... Var mı okumak gibi güzeli?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder